امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

سومین شب شعر در کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قوچان

این شب شعر که در تاریخ 1393/1/31 همزمان با ولادت دخت نبی حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر با حضور علاقه مندان به شعر و ادب پارسی در کتابخانه عمومی امام خمینی این شهرستان برگزار گردید . در این نشست ادبی شرکت کنندگان به قرائت اشعار خود پرداختند . همچنین در این برنامه معرفی کتابهای : لیلانه ها ( آقای حسن روشان ) -  کسی که نبود ( خانم اعظم نیازمند )  و هیچ کس تنهاییم را ندزدید ( آقای جلال ارمغان ) صورت گرفت . بخشی از هدایا از تالیفات  آقای جلال ارمغان مولف قوچانی  توسط خود ایشان به شرکت کنندگان اهدا گردید .این برنامه با اجرای دف بسیار زیبای آقای دانیال رستگار به پایان رسید .

  

نشست ادبی در کتابخانه عمومی بنت الهدی صدر در مورخ 29 فروردین 1393

در نشستی که در تاریخ 29 فروردین ماه در کتابخانه بنت الهدی صدر قوچان برگزار شد سرکار خانم نیازمند مولف کتاب « کسی که نبود ...» به معرفی کتاب پرداختند . در این نشست که با حضور تعدادی از اعضا کتابخانه برگزار شد مخاطبان به نقد و بررسی کتاب مذکور پرداختند .

اهداء کتاب و بسته های فرهنگی توسط اداره کتابخانه های عمومی قوچان

در مراسمی که توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت به نخبگان و برگزیدگان جشن ستارگان سپهر دانایی یکصد و هفت بسته فرهنگی توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به برگزیدگان اهدا شد . 

در همایشی که برای زوج های جوان از طرف کارگروه بانوان شهرستان برگزار شده بود 130 عنوان کتاب به 130 زوج جوان توسط این اداره اهدا گردید . 

همچنین همزمان با روز گرامیداشت مقام زن و مادر اهداء 5 عنوان کتاب از طرف این اداره به 5 نفر از بانوان نمونه این شهرستان در جلسه ای که با همین مناسبت در فرمانداری شهرستان توسط کارگروه بانوان تشکیل شده  بود اهدا گردید . 

24 فروردین ماه - بازدید مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه ی عمومی باجگیران

در مورخ 24 فروردین ماه 1393 ، آقای شمقدری مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان به همراه رئیس امور کتابخانه های استان سرکار خانم عاقبتی بازدیدی از کتابخانه امامت شهر مرزی باجگیران داشتند . در این بازدید راهکارهای مناسبی جهت هر چه به روزتر شدن وضعیت کتابخانه داده شد .