امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی آیت الله آقانجفی قوچانی(ره)

به همت کتابدار محترم کتابخانه عمومی آیت الله آقانجفی قوچانی(ره) سرکار خانم ارجمندی نشست کتابخوان ویژه گروه سنی کودک دربخش کودک این کتابخانه برگزار گردید.


برگزاری کارگاه داستان نویسی به مناسبت روز ادبیات کودک

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، کتابخانه آستان قدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاه داستان نویسی و قصه گویی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در محل کتابخانه کودک آستان قدس برگزار گردید. 


بازدید فرماندار محترم از کتابخانه مرکزی و اهدای کتاب به نابینایان

در اقدامی شایسته فرماندار محترم  و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان از کتابخانه مرکزی شهرستان بازدید نمودند و در حاشیه این بازدید به جامعه نابینایان شهرستان 6 جلد قرآن نفیس به خط بریل به این گروه اهدا نمودند. این برنامه با حضور فرماندار محترم، ریاست محترم اداره بهزیستی، ریاست اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از نابینایان شهرستان انجام شد. همچنین جناب آقای فرماندار از کتابهای  مجموعه فرمانداری نیز تعدادی به کتابخانه عمومی امام خمینی اهدا نمودند.



 

بازدید فرماندار محترم شهرستان از کتابخانه تربیت


جناب آقای علیرضا قامتی فرماندار شهرستان و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی با همراهی رییس اداره کتابخانه های قوچان روز چهارشنبه مورخ 97/4/20 از کتابخانه تربیت بازدید کردند.

در این بازدید فرماندار قوچان با حضور در این کتابخانه از روند بازسازی این کتابخانه توسط پیمانکار جدید و نیز آخرین کارهای عمرانی در حال انجام این کتابخانه بازدید و بر اتمام هرچه سریعتر این کتابخانه تاکید کردند.

شروع کلاسهای اوقات فراغت در کتابخانه امامت باجگیران

با عنایت به شروع فصل تابستان و با اخذ مجوزهای لازم دوره آموزشی طرح اوقات فراغت در کتابخانه امامت باجگیران شروع گردید . این دوره ها با برگزاری کلاس نقاشی، قصه گویی و حفظ جزء سی ام قرآن کریم  برای کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود.