امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

امور فرهنگی کتابخانه های عمومی قوچان

اطلاع رسانی در زمینه ی امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان . (خیابان تربیت-تربیت8- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان)

بیست و هفتمین جلسه انجمن شعر کتابخانه عمومی امام خمینی

 نمونه اشعاری از بیست و هفتمین نشست شعری انجمن اردی بهشت ( مورخ93/8/20)

                                                                          کتابخانه عمومی امام خمینی «ره»


امین خلیلی :


هجوم نور به انگشتریت می رقصد

به واژه واژه ی در دریت می رقصد

بلال دین تو یک سر ترانه می خواند

مسیح در صف پیغمبریت می رقصد

من از نگاه خودم عاشق توام وقتی

که باد می زند و روسریت می رقصد ....


                        

رسول رمضانیان :


بعد از تو من مدام سیگار میکشم

هر صبح و ظهر و شام سیگار می کشم

فرقی نمی کند در گوشه اتاق

یا در ملاعام سیگار می کشم

رفتی پلنگ من در جستجوی ماه

من با خیال خام سیگار می کشم

بغض سگی دگر مستم نمی کند

جای شراب و جام سیگار می کشم

فکر پریدنت پرتم نکرده است

من روی پشت بام سیگار می کشم

بعد از تو دیگری با من نبود و نیست

بعد از تو من مدام سیگار می کشم ....


قاسم شمسایی :


این بار مرا به یاد خواهد آورد

بیزار مرا به یاد خواهد آورد

کبریت کشیدی و تمامم کردی

سیگار مرا به یاد خواهد آورد 



نظرات 1 + ارسال نظر
قوچانی دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:25 http://ghuchani.ir

لطفا از مطلب دیدن کرده و به مسئولین محترم برای پیشرفت شهر قوچان اطلاع دهید

http://www.ghuchani.ir/3235_%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%82%D9%88%DA%86%D8%A7%D9%86.html/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.